Koronawirus a zwrot pieniędzy za bilety.

Pytanie z dnia 11 lipca 2020

Dzień dobry,
Na początku roku zakupiłam dwa bilety na festiwal, który miał odbyć się w maju. Ze względu na pandemię organizator przeniósł termin wydarzenia na połowę września. Dodam, że bilety kupiłam internetowo bezpośrednio na stronie organizatora i do dzisiaj nie otrzymałam biletów. Ze względu na zmianę terminu, który mi kompletnie nie odpowiada chciałam zwrócić bilety, ale organizator odmówił. Czy jest szansa na odzyskanie pieniędzy? Jeśli tak, to w jaki sposób mogę to zrobić? Z góry dziękuję za pomoc.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.