Pytanie z dnia 05 listopada 2020

Klinika weterynaryjna. Przez telefon zasugerowano mi USG dla mojego kota, gdzie koszt to 100 zł. W dniu wizyty weterynarz nie chciał wykonać tej usługi, bo nie ma takiej potrzeby i nie ma na to czasu. W zamian zaproponował badanie krwi. Nie przekazał, że opłata mocno wzrośnie, a ja też nie pytałam o opłaty.Po wykonanym badaniu poproszono mnie o zapłacanie 302 zł (czyli ok. 3x więcej niż w innych miejscach). Klinika nie ma nigdzie cennika. Czy moje prawa konsumenckie zostały złamane i czy mogę sobie rościć prawa do odszkodowania, skoro nie zostałam info. o kosztach.

Zapłaciła Pani?

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 listopada 2020 16:23 Zmodyfikowano dnia: 14 listopada 2020 16:23

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.