Pytanie z dnia 15 grudnia 2022

Klient nie zapłacił mi całości za usługe w momencie wystawienia faktury wszystko było ok, czy mam obowiązek uwzględnić w przyszłości ewentualną reklamacje? Czy mogę odmówić powodu nie uregulowanej faktury?

Dzień dobry, reklamację trzeba będzie rozpoznać. Zaległej zapłaty można dochodzić przed sądem. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 grudnia 2022 19:22 Zmodyfikowano dnia: 18 grudnia 2022 19:22 Obejrzało: 385 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Nie, kwestia reklamacji oraz kwestia braku dokonania zapłaty to są dwie różne sprawy i powinny być rozpatrywane oddzielnie (chyba że nn. odstąpi Pan od umowy z uwagi na brak zapłaty). Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 2 z dnia 20 grudnia 2022 09:57 Zmodyfikowano dnia: 20 grudnia 2022 09:57 Obejrzało: 379 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Nie, brak zapłaty nie ma znaczenia przy reklamacji. Można dochodzić należności przed sądem w takiej sytuacji. Zapraszam do kontaktu, mogę zająć się sprawą, m.kozlowski@ewslegal.pl r.pr. Marcin Kozłowski

Odpowiedź nr 3 z dnia 12 stycznia 2023 13:29 Zmodyfikowano dnia: 12 stycznia 2023 13:29

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.