Kiedy sprzedawca ponosi koszty lawety auta?
Pytanie z dnia 30 sierpnia
Sprzedałam samochód, podpisaliśmy umowę. Klient zrobił jazdę próbną, wiedział że samochód stał przez dłuższy czas nie jeżdżony, wszystko powiedziałam o czym wiedziałam. Niestety samochód w trakcie drogi ( po ponad 200 km) zepsuł się. Teraz żąda ode mnie zwrotu pieniędzy za lawetę. Czy ma do tego prawo?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, to zależy jaka była przyczyna awarii i jak dokładnie została skonstruowana umowa sprzedaży samochodu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal radcowie prawni
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, to wymagałoby weryfikacji z jakiego powodu auto się zepsuło - może było źle użytkowane? Niekoniecznie mogła to być wada auta, która istniała w chwili sprzedaży. Rekomendowałabym zasięgnięcia opinii mechanika, który by stwierdził co mogło być przyczyną usterki. R. pr. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.