Kiedy sprzedawca ma prawo wyprosić klienta

Pytanie z dnia 28 stycznia 2019

Witam,
Jestem byłym pracownikiem stacji benzynowej. Ostatnio przy okazji robienia zakupów w sąsiednim sklepie postanowiłam wypić kawę na tejże stacji.
Przy okazji zamieniłam parę słów z pracownikami. Zostałam wyproszona przez prowadzącego stację gdyż jak twierdził "zabieram czas" jego pracownikom.
Czy prowadzący stację ma prawo wyprosić klienta ze sklepu bez uzasadnionej przyczyny?

Dzień dobry, jeśli jest właścicielem/zarządcą obiektu, to może poprosić inne osoby o jego opuszczenie. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 stycznia 2019 14:17 Zmodyfikowano dnia: 29 stycznia 2019 14:17

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.