Kiedy sprzedawca ma prawo wyprosić klienta

Pytanie z dnia 28 stycznia 2019

Witam,
Jestem byłym pracownikiem stacji benzynowej. Ostatnio przy okazji robienia zakupów w sąsiednim sklepie postanowiłam wypić kawę na tejże stacji.
Przy okazji zamieniłam parę słów z pracownikami. Zostałam wyproszona przez prowadzącego stację gdyż jak twierdził "zabieram czas" jego pracownikom.
Czy prowadzący stację ma prawo wyprosić klienta ze sklepu bez uzasadnionej przyczyny?

Dzień dobry, jeśli jest właścicielem/zarządcą obiektu, to może poprosić inne osoby o jego opuszczenie. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 stycznia 2019 14:17 Zmodyfikowano dnia: 29 stycznia 2019 14:17 Obejrzało: 376 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.