Kiedy sprzedawca ma prawo wyprosić klienta
Pytanie z dnia 28 stycznia 2019
Witam,
Jestem byłym pracownikiem stacji benzynowej. Ostatnio przy okazji robienia zakupów w sąsiednim sklepie postanowiłam wypić kawę na tejże stacji.
Przy okazji zamieniłam parę słów z pracownikami. Zostałam wyproszona przez prowadzącego stację gdyż jak twierdził "zabieram czas" jego pracownikom.
Czy prowadzący stację ma prawo wyprosić klienta ze sklepu bez uzasadnionej przyczyny?
Agata Paplińska Adwokat (Od 2018)
Kancelaria Adwokacka Agata Paplińska
Warszawska 91 lok. 2, 05-092 Łomianki
Dzień dobry, jeśli jest właścicielem/zarządcą obiektu, to może poprosić inne osoby o jego opuszczenie. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.