Kiedy pracownik może żądać od pracodawcy zwrotu kosztów zaplanowanej wycieczki.

Pytanie z dnia 19 lutego 2020

Witam. Mam pytanie czy jeżeli w lutym zgłaszam pracodawcy że będę potrzebować urlop wypoczynkowy i wykupie wycieczkę a w listopadzie pracodawca nie udzieli mi urlopu to czy pracodawca ma obowiązek oddać mi pieniądze za poniesione koszta? Dodam ze nie sa to tzw wczasy ppd gruszą .

Dzień dobry jeśli wyrazi zgodę na urlop w danym terminie, co do zasady ponosi odpowiedzialność za ewentualne odwołanie z urlopu. W razie dalszych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 lutego 2020 14:45 Zmodyfikowano dnia: 19 lutego 2020 14:45

To zależy czy urlop jest wpisany do harmonogramie u pracodawcy i czy go zaakceptował?

Odpowiedź nr 2 z dnia 20 lutego 2020 07:59 Zmodyfikowano dnia: 20 lutego 2020 07:59

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.