kara pieniężna dla pracownik za złe traktowanie klienta
Pytanie z dnia 21 lutego 2019
Pracuję jako konsultant telefoniczny. Pracodawca dał mi karę 50 zł potrącone z pensji za złe traktowanie klienta. Nie ma żadnych zapisów w umowie o pracę o takich karach. Czy miał prawo to zrobić? Jakich żądać dokumentów potwierdzających tę karę do ewentualnego dalszego działania?
Artur Stachurski Radca prawny
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Powinna być sporządzona pisemnie i wpisana (wpięta) do akt pracowniczych. W umowie nie musi być to zapisane. To wynika z kodeksu pracy, a takie zachowanie należy traktować jako naruszenie obowiązków pracowniczych.
 
                Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
 
                
             
                                 
                                            
                                             
                     
                             
                            


