Pytanie z dnia 14 maja
Jesteśmy firmą zajmującą się wykonaniem mebli na wymiar. Mamy spór z klientem, któremu nie chce podpisać protokołu odbioru. Klient podesłał nam listę usterek, które mamy do naprawy. Umówiliśmy się z nim na naprawę, a po wykonanej naprawie stwierdził że nie podpisze protokołu. Kiedy zapytaliśmy jaki jest powód to powiedział że efekt końcowy go niezadowala. Kiedy zaproponowaliśmy mu spotkanie, żeby wskazał nam dokładnie co mu się nie podoba to się nie zgodził i stwierdzil, że nie chce naszej wizyty i pójdzie do rzeczoznawcy. Po jakimś czasie przysłał pismo od rzeczoznawcy z nakazem zapłaty nam wyliczonej kwoty, przez rzeczoznawcę. Mimo, że wcześniej nikt nie wysłał nam tego opisu i nie dla
Możliwości odniesienia się do niego.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a jakie macie Państwo pytanie? Aby można było ocenić co możecie Państwo zrobić, należy się zapoznać z umową oraz opinią rzeczoznawcy, z którego usług skorzystał klient. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat @kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Danuta Janiszewska Radca prawny (Od 2011)
Kancelaria Radcy Prawnego Danuta Janiszewska
Komandorska, 69, 80-299 Gdańsk
Dzien dobry, koniecznie nalezy ustosunkowac sie do pisma, które Państwo otrzymaliscie i to powinno nastąpic niezwłocznie. Kiedy otrzymaliście Państwo pismo ? Czy mieliście Państwo zawarta umowę ? pisemną lub ustną. ? Chętnie Państwu pomogę w tej sprawie :). tel.. 518-111-518 , kancelaria@janiszewska.eu
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.