Pytanie z dnia 14 maja

Jesteśmy firmą zajmującą się wykonaniem mebli na wymiar. Mamy spór z klientem, któremu nie chce podpisać protokołu odbioru. Klient podesłał nam listę usterek, które mamy do naprawy. Umówiliśmy się z nim na naprawę, a po wykonanej naprawie stwierdził że nie podpisze protokołu. Kiedy zapytaliśmy jaki jest powód to powiedział że efekt końcowy go niezadowala. Kiedy zaproponowaliśmy mu spotkanie, żeby wskazał nam dokładnie co mu się nie podoba to się nie zgodził i stwierdzil, że nie chce naszej wizyty i pójdzie do rzeczoznawcy. Po jakimś czasie przysłał pismo od rzeczoznawcy z nakazem zapłaty nam wyliczonej kwoty, przez rzeczoznawcę. Mimo, że wcześniej nikt nie wysłał nam tego opisu i nie dla
Możliwości odniesienia się do niego.

Dzień dobry, a jakie macie Państwo pytanie? Aby można było ocenić co możecie Państwo zrobić, należy się zapoznać z umową oraz opinią rzeczoznawcy, z którego usług skorzystał klient. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat @kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 maja 2025 09:28 Zmodyfikowano dnia: 15 maja 2025 09:28 Obejrzało: 29 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzien dobry, koniecznie nalezy ustosunkowac sie do pisma, które Państwo otrzymaliscie i to powinno nastąpic niezwłocznie. Kiedy otrzymaliście Państwo pismo ? Czy mieliście Państwo zawarta umowę ? pisemną lub ustną. ? Chętnie Państwu pomogę w tej sprawie :). tel.. 518-111-518 , kancelaria@janiszewska.eu

Odpowiedź nr 2 z dnia 15 maja 2025 12:08 Zmodyfikowano dnia: 15 maja 2025 12:08 Obejrzało: 27 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.