Pytanie z dnia 28 marca 2017
Jestem przedsiębiorcą i prowadzę małe lokalne przedsiębiorstwo, zajmujące się produkcją mebli tapicerowanych. Otrzymałem jakiś czas temu reklamację tkaniny( z której wykonana była kanapa) od klienta, którą rozpatrzyłem pozytywnie (najpierw próbowałem ją naprawić, jednak to nie poskutkowało i tkanina została wymieniona na nową inną). 3 dni temu znów dostałem reklamację od tego samego klienta na ten sam produkt i na tkaninę, że pojawiły sie jakieś "plamy z nitek", przy czym klient napisał, że widział te wady już w momencie odbioru kanapy z reklamacji, ale nie były jeszcze tak bardzo widoczne. Czy mam prawo odrzucić reklamację? Proszę o pomoc.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, kiedy dokładnie klient złożył pierwszą reklamację, kiedy wykonał Pan swoje obowiązki z niej wynikające i jaką reklamację klient złożył obecnie? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
 
                Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
 
                
             
                                 
                                            
                                             
                     
                             
                            

