Pytanie z dnia 27 kwietnia 2020

Jestem pracownikiem biedronki. W nocy z soboty na niedzielę padł system za 20 szt slodyczy można bylo otrzymać drogą rzecz w gratisie. Wybralam irobota wartego 499zł. Niestety kierowniczka każe go zwrócić ponieważ jest to pomyłka systemu a ja mogę ponieść konsekwencje. Czy to zgodne z prawem? Zwykły klient nie musi! Pozdrawiam.

Dzień dobry, trzeba ustalić dokładne okoliczności, ale takie działanie może być niekiedy uznane, jako działanie na szkodę pracodawcy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 kwietnia 2020 10:30 Zmodyfikowano dnia: 28 kwietnia 2020 10:30 Obejrzało: 328 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Co do zasady nie, bowiem nie jest to Pani wina. Jeżeli domagają się tylko od Pani to absolutnie proszę nie zwracać.

Odpowiedź nr 2 z dnia 28 kwietnia 2020 12:53 Zmodyfikowano dnia: 28 kwietnia 2020 12:53 Obejrzało: 327 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem