Pytanie z dnia 25 kwietnia 2016

Jestem pośrednikiem w usłudze, klient zlecił mi usługę którą wykonała dla mnie firma dla w Austrii. Transport i związane z tym czynności leżały po stronie klienta- urządzenie wróciło i po 2 dniach klient stwierdził że jest uszkodzone i że to moja wina, że powinna mu dostarczyć zdjęcia z pakowania i umieszczania ładunku i transportu. Nie mam takich zdjęć -przed usługą pytałam czy będzie potrzebował dod. dokumentacji - nie chciał. Czy ma prawo ode mnie wymagać nie ustalonej wcześniej dokumentacji? Urządzenie które naprawialiśmy przyjechało w terminie-jednak klient nie dostarczył go osobie której miał ze względu na te uszkodzenie i również wini mnie za opóźnienie w dostawie. Czy tak moze być skoro odebrał je w wyznaczonym terminie?

Szanowna Pani/Panie, z chęcią pomożemy Pani/Panu w przedmiotowej sprawie. Proszę o przesłanie swojego zapytania razem z dokumentacją na adres poczty elektronicznej kancelarii w celu udzielenia wstępnej konsultacji.

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 kwietnia 2016 17:25

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.