Pytanie z dnia 06 maja 2017

Jestem osobą prywatną. Sprzedałem 30 sztuk słuchawek za 150 zł . Wszystko przebiegało sprawnie dopóki nie dostał słuchawek, stwierdził że słuchawki są wadliwe i chce zwrot pieniędzy od razu na drugi dzień. Powiedziałem mu jak otrzymam produkt to zwrócę mu pieniądze, napisał mi że najpierw chce zwrot pieniędzy czy jest to oszust który chce wyłudzić pieniądze? Bo nie wiem czy jak mu oddam kasę to mi odda słuchawki? Napisał jeszcze że zgłosił to na Policje (oszustwo ponoć) i do urzędu skarbowego. Czy mam się czego obawiać? Czy coś mi grozi? Co mam z tym fantem zrobić?

Nadpisze jeszcze że słuchawki które posiadam zakupiłem kilka lat temu, teraz chce je sprzedać bo zawalają mi miejsce. Sprzedaję sporadycznie więc z urzędu mi nic nie grozi?

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź

Szanowny Panie, czy klient kupować słuchawki od Pana internetowo? Sprzedał Pan temu klientowi od razu 30 sztuk słuchawek? Czy precyzował na czym polega wada słuchawek i czy dotyczy wszystkich? Mamy tutaj do czynienia z kwestią rękojmi za wadliwy towar. Po odpowiedzi na te pytania, postaram się Panu pomóc.

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 maja 2017 16:35 Zmodyfikowano dnia: 7 maja 2017 16:35 Obejrzało: 232 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.