Pytanie z dnia 16 stycznia 2018

Jakiś czas temu firma stwierdziła, że źle naliczała mojej mamie opłaty za prąd przez ponad 4 lata. W związku z tym wystawiła jej fakturę na bardzo dużą kwotę. Mama wybrała się do biura obsługi klienta wyjaśnić sprawę i na miejscu uzyskała informację, że ma nawet nadpłatę. Napisane zostało pismo reklamacyjne, niestety mama otrzymała odmowę. Mama jest emerytką z bardzo małymi dochodami. Wszystkie rachunki płaciła na czas i zazwyczaj miała nadpłatę. Co dziwne obecne prognozy opłat są na podobne kwoty jakie mama otrzymywała do tej pory, a wydawałoby się, że skoro, zgodnie z pismem, zużywane jest dużo więcej prądu powinny być większe. Dodam jeszcze, że w tym czasie zmieniany był licznik. Czy coś można zrobić w tej sytuacji? Przecież to nie mamy wina, że przez 4 lata firma źle naliczała opłaty.

Dzień dobry, czy przedsiębiorstwo uzasadniło jakoś wystawienie tej faktury ? O co wnosiliście Państwo w reklamacji i jakie dokładnie pismo otrzymaliście po jej rozpoznaniu ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 stycznia 2018 15:12 Zmodyfikowano dnia: 18 stycznia 2018 15:12 Obejrzało: 227 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.