Pytanie z dnia 16 stycznia 2018
Jakiś czas temu firma stwierdziła, że źle naliczała mojej mamie opłaty za prąd przez ponad 4 lata. W związku z tym wystawiła jej fakturę na bardzo dużą kwotę. Mama wybrała się do biura obsługi klienta wyjaśnić sprawę i na miejscu uzyskała informację, że ma nawet nadpłatę. Napisane zostało pismo reklamacyjne, niestety mama otrzymała odmowę. Mama jest emerytką z bardzo małymi dochodami. Wszystkie rachunki płaciła na czas i zazwyczaj miała nadpłatę. Co dziwne obecne prognozy opłat są na podobne kwoty jakie mama otrzymywała do tej pory, a wydawałoby się, że skoro, zgodnie z pismem, zużywane jest dużo więcej prądu powinny być większe. Dodam jeszcze, że w tym czasie zmieniany był licznik. Czy coś można zrobić w tej sytuacji? Przecież to nie mamy wina, że przez 4 lata firma źle naliczała opłaty.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, czy przedsiębiorstwo uzasadniło jakoś wystawienie tej faktury ? O co wnosiliście Państwo w reklamacji i jakie dokładnie pismo otrzymaliście po jej rozpoznaniu ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.