Jak zmusić klientkę do uregulowania rachunku.
Pytanie z dnia 15 października 2020
Witam. Zajmuje się sprzedażą kosmetyków. Mam klientkę, ktora od roku nie zapłaciła mi za swoje zakupy. Jest to kwota 470 zl. Nic sobie z tego nie robi, nie chce poprostu oddać. Mam z nia wszystkie rozmowy oraz to co zamawiała. Czy am szanse odzyskać w całości pieniądze? Co powinnam zrobić. Pozdrawiam
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, oczywiście. Należy wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Katarzyna Garncarska Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Katarzyna Garncarska
Danielewicza 19, 37-100 Łańcut
Dzień dobry, w pierwszej kolejności proszę wysłać wezwanie do zapłaty wraz propozycją polubownego rozwiązania sporu. Mogę udzielić pomocy w sporządzeniu stosowanego pisma, w tym celu proszę o kontakt biuro@radcaradzi.pl lub 665 714 650. Pozdrawiam, Katarzyna Garncarska radca prawny
 
                Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
 
                
             
                                 
                                            
                                             
                                            
                                             
                     
                             
                            

