Jak zmusić klientkę do uregulowania rachunku.

Pytanie z dnia 15 października 2020

Witam. Zajmuje się sprzedażą kosmetyków. Mam klientkę, ktora od roku nie zapłaciła mi za swoje zakupy. Jest to kwota 470 zl. Nic sobie z tego nie robi, nie chce poprostu oddać. Mam z nia wszystkie rozmowy oraz to co zamawiała. Czy am szanse odzyskać w całości pieniądze? Co powinnam zrobić. Pozdrawiam

Dzień dobry, oczywiście. Należy wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 października 2020 16:48 Zmodyfikowano dnia: 15 października 2020 16:48 Obejrzało: 358 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, w pierwszej kolejności proszę wysłać wezwanie do zapłaty wraz propozycją polubownego rozwiązania sporu. Mogę udzielić pomocy w sporządzeniu stosowanego pisma, w tym celu proszę o kontakt biuro@radcaradzi.pl lub 665 714 650. Pozdrawiam, Katarzyna Garncarska radca prawny

Odpowiedź nr 2 z dnia 16 października 2020 10:14 Zmodyfikowano dnia: 16 października 2020 10:14

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.