Jak zmusić developera do usunięcia usterek w ramach reklamacji.

Pytanie z dnia 16 czerwca 2020

Dzień dobry,
Nasz deweloper otrzymał od nas reklamację ze zdjęciami kilka dni po odbiorze domu w zabudowie szeregowej. Zanieczyszczona i z ubytkami elewacja, zanieczyszczone tynkiem i betonem posadzki w domu, brak prawidłowego uzupełnienia okien w dwóch pomieszczeniach. Deweloper nie odpowiedział na reklamację, uzupełnił tylko piankę pod oknami. Zrobiliśmy remon i popękały tynki w czterech pokojach na pierwszym piętrze. Ponownie złożyliśmy reklamację w ramach rocznej gwarancji na tynki która otrzymaliśmy od dewlopera-kierownik budowy przyszedł i zrobił zdjęcia. Od pół roku brak odpowiedzi. Skierowaliśmy kolejne pismo z prośbą o ustosunkowanie się do naszych pism. Oczekujemy na odpowiedź. Co możemy zrobić w takiej sytuacji? Jak zmusić dewelopera do działania w tym zakresie? Cała sytuacja trwa już 1,5 roku.

Dzień dobry, oczywiście uważam, że sprawa powinna zostać załatwiona w ramach usług kancelarii. Chętnie pomogę Państwu zakończyć tą sprawę. Moja kancelaria zajmuje się tego typu sprawami, zapraszam do kontaktu pod nr tel. 782 082 575, e-mail: drapolanski@gmail.com. Zapraszam

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 czerwca 2020 23:02 Zmodyfikowano dnia: 16 czerwca 2020 23:02 Obejrzało: 514 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry można wszcząć działania w celu wykonania zastępczego na koszt dewelopera W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 17 czerwca 2020 09:10 Zmodyfikowano dnia: 17 czerwca 2020 09:10

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.