Jak wyegzekwować zwrot kosztów przesyłki?

Pytanie z dnia 27 listopada 2018

Witam prowadze działalność gospodarczą (sprzedaż detaliczna odzieży) klient któremu wysłałem towar za pobraniem unikał pobrania przesyłki w związku z czym przesyłka została zwrócona na mój koszt. Chciałbym dowiedzieć się czy mogę na drodze sądowej wyegzekwować zwroty kosztów jakie poniosłem.

Dzień dobry, dużo zależy od kilku czynników. Jednym z nich jest to czy klient byl firmą czy osobą fizyczną (klientem indywidualnym)? Czego konkretnie dotyczyla sprzedaż? Pozdrawiam radca prawny Kinga Konopelko

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 listopada 2018 09:04 Zmodyfikowano dnia: 28 listopada 2018 09:04

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.