jak wyegzekwować pokrycie kosztów naprawy

Pytanie z dnia 06 sierpnia 2019

Dzień dobry. Trzy tygodnie temu na myjni bezdotykowej miała miejsce taka sytuacja: właściciel myjni otwarł obok sklep z produktami do czyszczenia samochodu. W celu zareklamowania swoich produktów zrobił akcję promocyjną. Akcja polegała na tym, że gdy podjechałam do stanowiska spryskał (bez zapytania mnie o zgodę) moje felgi jakimś preparatem do czyszczenia. W drugim dniu po tej sytuacji okazało się, że ten preparat zniszczył mi lakier na felgach (powstały nieestetyczne zacieki, niemożliwe do usunięcia).
Wróciłam na myjnię w celu wyjaśnienia sytuacji. Właściciel sprawdził na kamerze czy nie miałam tych zacieków już jak przyjechałam umyć samochód. Okazało się, że nie. Zgodził się na pokrycie kosztów naprawy felg. Uzgodniliśmy, że ustalę cenę naprawy i skontaktuję się z nim w sprawie kosztów. Niestety od tego czasu nie odbiera telefonów. Sklep został zamknięty. Podjechałam ponownie na myjnię ale niestety pracownik powiedział, że właściciel nie jest dostępny.
Co mogę zrobić w tej sytuacji? W jaki sposób wyegzekwować pokrycie kosztów naprawy?

Dzień dobry, wysłać wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 sierpnia 2019 11:09 Zmodyfikowano dnia: 7 sierpnia 2019 11:09 Obejrzało: 254 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Wobec braku dobrowolnej zapłaty pozostaje pozew do sądu.

Odpowiedź nr 2 z dnia 7 sierpnia 2019 11:59 Zmodyfikowano dnia: 7 sierpnia 2019 11:59 Obejrzało: 251 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.