Jak uzyskać nowy telefon w ramach reklamacji gwarancyjnej

Pytanie z dnia 08 października 2019

Po 11 dniach od zakupu oddałam telefon w ramach gwarancji do operatora,po 34 dniach miałam możliwość go odebrania, jednak odmówiłam, ponieważ był zniszczony i nie mogłam go włączyć. Napisałam reklamację do serwisu, który jej nie uznał.Operator mnie odsyła do serwisu,a serwis,że to nie jego wina. Chciałam oddać telefon w ramach rękojmi ale pracownik operatora powiedział,ze nie mogę (co jak się okazało było nieprawdą), ponowna reklamacja była źle zarejstrowana przez pracownika przez co od 3 miesięcy nie mam telefonu.Opreator twierdzi,ze jest pośrednikiem,mimo, ze to od niego zakupiłam telefon.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.