gwarancja,reklamacja towaru po terminie

Pytanie z dnia 01 stycznia 2019

Witam, sprzedałam piec z 5-cioletną gwarancją. Teraz klient po 6 latach, oczekuje ode mnie "rekompensaty" 1000 zł, że piec nie działa. Nadmieniam, że Pan palił mokrym drewnem i piec gnił. Otwarcie mi powiedział, że jeśli mu nie zapłacę będzie mówił na niekorzyść mojej firmy. Co mam zrobić? Proszę o pomoc.

Dzień dobry, termin gwarancji i rękojmi minął. Polecam więc poinformować o nieuznaniu roszczeń oraz uczulić, źe ewentualne naruszanie Pana dóbr osobistych spotka się ze stosowną reakcją i dochodzeniem roszczeń przed sądem. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 stycznia 2019 22:38 Zmodyfikowano dnia: 1 stycznia 2019 22:38 Obejrzało: 438 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Z Pani opisu wynika, iż klient nie ma roszczenia o zapłatę za niesprawny piec, a wszelkie naruszenia dobrego imienia - bezpodstawne złe opinie są podstawą do jego odpowiedzialności.

Odpowiedź nr 2 z dnia 2 stycznia 2019 09:39 Zmodyfikowano dnia: 2 stycznia 2019 09:39

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.