Pytanie z dnia 13 marca 2016

Gwarancja. Odesłałem kamerę do sklepu w którym została zakupiona. Pierwszy raz reklamacja trwała 2 miesiące, kamera wróciła niby naprawiona, niestety problem z uruchamianiem nadal występował. Kamera została wysłana po raz kolejny, teraz reklamacja trwa już prawie 4 miesiące. Co mogę zrobić - osoba ze sklepu tłumaczy się że oni nie naprawiają tylko wysyłają do serwisu w którym kupili kamerę i tamta firma też nie chce egzekwować naprawy gwarancji.

Dzień dobry, proszę dokładnie opisać sytuację. Czy dochodziła Pani roszczeń z gwarancji czy z ustawy? Kiedy kupiła Pani sprzęt i czy ma Pani jakąś korespondencję ze sprzedawcą w tej sprawie? Kamerę kupiła Pani jako konsument czy przedsiębiorca? Pozdrawiam Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 marca 2016 15:38 Obejrzało: 294 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.