Pytanie z dnia 13 marca 2016
Gwarancja. Odesłałem kamerę do sklepu w którym została zakupiona. Pierwszy raz reklamacja trwała 2 miesiące, kamera wróciła niby naprawiona, niestety problem z uruchamianiem nadal występował. Kamera została wysłana po raz kolejny, teraz reklamacja trwa już prawie 4 miesiące. Co mogę zrobić - osoba ze sklepu tłumaczy się że oni nie naprawiają tylko wysyłają do serwisu w którym kupili kamerę i tamta firma też nie chce egzekwować naprawy gwarancji.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, proszę dokładnie opisać sytuację. Czy dochodziła Pani roszczeń z gwarancji czy z ustawy? Kiedy kupiła Pani sprzęt i czy ma Pani jakąś korespondencję ze sprzedawcą w tej sprawie? Kamerę kupiła Pani jako konsument czy przedsiębiorca? Pozdrawiam Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.