Gwarancja na telefon.

Pytanie z dnia 18 listopada 2020

Witam serdecznie, sprawa dotyczy naprawy gwarancyjnej telefonu zakupionego w ramach umowy w sieci Play, oddałem telefon do naprawy gwarancyjnej z drobnymi rysami na obydwie za miesiąc dostałem informację że telefon ma pęknięcie i nie jest to naprawa gwarancijna chociaż akt przyjęcia do naprawy, zdjęcia z salonu przyjmujacego świadczy że nie było żadnego pęknięcia. Obsługa klienta Play twierdzi że to normalne i pracownik mogl nie zauważyc pęknięcia i zdjęcia zrobił nie fachowo i muszę odebrać uszkodzony telefon.

Nieprawda. Jeśli w dokumencie przyjęcia telefonu do naprawy nie ma wpisanej usterki to jest to ryzyko serwisu, że tego nie zrobił i nie może teraz twierdzić, że posiadał on to uszkodzenie. Po to właśnie się opisuje przedmiot przyjmowany do naprawy, żeby wyeliminować takie sytuacje. Proszę wskazać im w piśmie, że nie wpisano tego do dowodu przyjęcia telefonu do naprawy i domagać się wymiany telefonu na wolny od wad (bez zbitego wyświetlacza) pod rygorem zawiadomienia Rzecznika Praw Konsumentów oraz wystąpienia do sądu z pozwem. Powinni szybko to zrobić.

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 listopada 2020 15:06 Zmodyfikowano dnia: 18 listopada 2020 15:06

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.