Gwarancja i rękojmia
Pytanie z dnia 27 września 2019
Prowadzę butik z roślinami doniczkowymi. Chciałabym się dowiedzieć jak wygląda sprawa gwarancji i rękojmi w przypadku rośłin doniczkowych. Czy jeżeli klient przyjdzie po kilku dniach lub miesiącu twierdząc że roślina którą kupił była wadliwa to muszę mu oddać pieniądze? PRzez jaki czas od sprzedaży (jeżeli w ogóle) mam dawać gwarancję na rośliny? Jakie są zasady w przypadku takiego żywego towaru
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
 
                Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
 
                
             
                                 
                     
                             
                            


