Gwarancja

Pytanie z dnia 20 sierpnia 2019

Dzień dobry. W styczniu br. kupiłam laser do swojego gabinetu kosmetycznego. Niestety w sierpniu odesłałam go na gwarancji bo wyciekła z niego woda. Otrzymałam informacje, że pękł zbiornik w środku i jest to wada mechaniczna nie podlegająca gwarancji i mogą mi go skleić na mój koszt. Nie dają gwarancji na to, wiec jeżeli za miesiąc sytuacja się powtórzy bo np klej puści to znów będę płacić. Napisałam odwołanie, bo jest to owszem wada mechaniczna, ale nie wynikająca z mojej winy/ingerencji/działalności. I nie mogą mi bez opinii rzeczoznawcy powiedzieć, że to moja wina i zero konkretnych argumentów. Po czym dostałam odpowiedz, że podtrzymują swoją decyzję, bo jest rdza na panelu (co jest dla mnie oczywiste po wycieku wody) i że nie będą ponosić kosztów związanych z opinią rzeczoznawcy. Czy jest jakaś możliwość jeszcze raz się odwołać?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.