Pytanie z dnia 13 grudnia 2017
gdy kierowniczka byla na urlopie macierzynskimw 2012r, dostalismy mailowo od jej zastepczyni nowe normy nas obowiazujace, tj wiecej czasu na dany proces. Teraz okazuje sie, ze po pworocie kierowniczka uzywala starych norm do naliczania premii i wynikow, przez co bylismmy stratni (m.in finansowo). Zglosilismy to, ale po kilku dniach powiedziala nam, ze tamte normy nie zostaly zaakceptowane przez dyrektora departamentu i obowiazuja nas ciagle stare normy. Tylko, ze my dostalismy oficjalnego maila z nowymi nizszymi normami i od tamtej pory nikt nas nie powiadomil, ze one sa nie wazne. Nie mamy obowiazku znac procedur itp, Wydaje nam sie, ze obowiazuje nas to co dostalismy w mailu, mamy racje?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.