Pytanie z dnia 12 czerwca 2016

dziń dobry w styczniu br.zakupiłam przez internet z firmy wysyłkowej towar który nie spełnił moich oczekiwań po uzgonieniu tel.towar odesłałam za potwierdzeniem odbioru,niestety do dnia dzisiejszego nie mogę wyegzekwować zwrotu zapłaconej kwoty 700.- w jaki sposób mam się domagać zwrotu kosztów. Barbara

Dzień dobry, wezwać do zapłaty i następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 czerwca 2016 15:29 Obejrzało: 287 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, Może Pani pozwać sprzedawcę.

Odpowiedź nr 2 z dnia 13 czerwca 2016 10:03

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.