Pytanie z dnia 09 września 2022

Dzien dobry.Pko zablokowało mi konto bankowe i karte platnicza.Nie mogę pobrać żadnych pieniędzy na zycie.Ktos zrobił kilka przelewuw na kwotę 35000 isystem zablokował mi konto że względu na bezpieczeństwo.2 tygodnie czekam na odblokowanie I nic się nie dzieje.Czy ja mogę zadać od Pko odszkodowania za to że nie mogę pobrać środków pieniężnych. Że mi zablokowali konto.Prosze o odpowiedź.Joanna

Dzień dobry, co to znaczy, że ktoś zrobił kilka przelewów na kwotę 35000 ? Kto zrobił te przelewy i z jakiego tytułu ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 września 2022 10:05 Zmodyfikowano dnia: 12 września 2022 10:05 Obejrzało: 372 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, moim zdaniem można konstruować takie roszczenie wobec banku, warto złożyć także reklamację, by otworzyć sobie drogę do uzyskania pomocy ze strony Rzecznika Finansowego. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 2 z dnia 19 września 2022 13:19 Zmodyfikowano dnia: 19 września 2022 13:19 Obejrzało: 345 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.