Pytanie z dnia 21 października 2017
Dzień dobry,
Zwracam się z prośbą o pomoc w poniżej opisanej sprawie.
8.10.2017 r. dokonałam zakupu bluzki w sklepie MOHITO, przy kasie zostałam poinformowana o możliwości zwrotu do 30 dni. W dniu 20.10.2017 chciałam dokonać zwrotu, ale sprzedawca odmówił przyjęcia towaru z powodu braku paragonu. Po okazaniu wydrukowanego wyciągu z tą transakcja z karty która płaciłam uzyskalam informację, że na tej podstawie nie mogę dokonać zwrotu, zwrot tylko z paragonem. Co mam zrobić w tym przypadku. Jakie mam prawa, czy mogę wystąpić z sankcją za niezgodne działanie ze
strony sprzedawcy? Czy mogę prosić o pomoc w napisaniu pisma ze skargą do UOKIK, jakie dokumenty powinnam dołaczyć do pisma.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, przede wszystkim proszę się zapoznać z zasadami zwrotu towaru, określonymi w regulaminie sklepu. Nie chce Pani odstąpić od umowy z uwagi na niezgodność towaru z umową, a więc nie będą tu miały zastosowania powszechnie obowiązujące przepisy. Zasady dobrowolnego zwrotu określa sprzedawca. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.