Pytanie z dnia 21 października 2017

Dzień dobry,
Zwracam się z prośbą o pomoc w poniżej opisanej sprawie.
8.10.2017 r. dokonałam zakupu bluzki w sklepie MOHITO, przy kasie zostałam poinformowana o możliwości zwrotu do 30 dni. W dniu 20.10.2017 chciałam dokonać zwrotu, ale sprzedawca odmówił przyjęcia towaru z powodu braku paragonu. Po okazaniu wydrukowanego wyciągu z tą transakcja z karty która płaciłam uzyskalam informację, że na tej podstawie nie mogę dokonać zwrotu, zwrot tylko z paragonem. Co mam zrobić w tym przypadku. Jakie mam prawa, czy mogę wystąpić z sankcją za niezgodne działanie ze
strony sprzedawcy? Czy mogę prosić o pomoc w napisaniu pisma ze skargą do UOKIK, jakie dokumenty powinnam dołaczyć do pisma.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Dzień dobry, przede wszystkim proszę się zapoznać z zasadami zwrotu towaru, określonymi w regulaminie sklepu. Nie chce Pani odstąpić od umowy z uwagi na niezgodność towaru z umową, a więc nie będą tu miały zastosowania powszechnie obowiązujące przepisy. Zasady dobrowolnego zwrotu określa sprzedawca. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 października 2017 22:30 Zmodyfikowano dnia: 21 października 2017 22:30 Obejrzało: 246 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.