Pytanie z dnia 21 sierpnia 2017
Dzień dobry,
Zwracam się z prośbą o pomoc lub wskazówkę co mogę zrobić w sytuacji kiedy dostawca platformy internetowej nie spełnia warunków umowy.
Otworzyłam działalność gospodarczą 4 lipca i zakupiłam usługę gotowego sklepu internetowego w firmie X mimo zawartych w regulaminie oraz w ofercie zapewnień, że sklep będzie działał i otrzymam pomoc techniczną niestety sklep nie funkcjonuje prawidłowo.
(16. Usługodawca udziela gwarancji na prawidłowe działanie Programu przez cały okres współpracy pod warunkiem, że jest on używany zgodnie z warunkami niniejszego regulaminu.
19.Usługodawca nie jest zobowiązany do opracowywania Aktualizacji Programu poza tymi, które okażą się niezbędne do prawidłowego jego funkcjonowania.)
Dodatkowo od kilku tygodni mam utrudniony kontakt z firmą a od kilkunastu dni nie mam żadnych odpowiedzi na moje zgłoszenia awarii.
Złożyłam reklamację, w regulaminie jest zapis , ze firma X ma 30 dni na rozpatrzenie, co w sytuacji jeśli nie otrzymam żadnej odpowiedzi po 30 dniach ?
Bardzo proszę o wskazówki co mogę dalej jeszcze zrobić takiej sytuacji
Dziękuję bardzo,Anna
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, na podstawie wycinków z regulaminu nie sposób Pani doradzić. Konieczne jest zapoznanie się z umową, którą Pani zawarła oraz z całym regulaminem. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.