Pytanie z dnia 21 sierpnia 2017

Dzień dobry,
Zwracam się z prośbą o pomoc lub wskazówkę co mogę zrobić w sytuacji kiedy dostawca platformy internetowej nie spełnia warunków umowy.
Otworzyłam działalność gospodarczą 4 lipca i zakupiłam usługę gotowego sklepu internetowego w firmie X mimo zawartych w regulaminie oraz w ofercie zapewnień, że sklep będzie działał i otrzymam pomoc techniczną niestety sklep nie funkcjonuje prawidłowo.
(16. Usługodawca udziela gwarancji na prawidłowe działanie Programu przez cały okres współpracy pod warunkiem, że jest on używany zgodnie z warunkami niniejszego regulaminu.

19.Usługodawca nie jest zobowiązany do opracowywania Aktualizacji Programu poza tymi, które okażą się niezbędne do prawidłowego jego funkcjonowania.)

Dodatkowo od kilku tygodni mam utrudniony kontakt z firmą a od kilkunastu dni nie mam żadnych odpowiedzi na moje zgłoszenia awarii.
Złożyłam reklamację, w regulaminie jest zapis , ze firma X ma 30 dni na rozpatrzenie, co w sytuacji jeśli nie otrzymam żadnej odpowiedzi po 30 dniach ?
Bardzo proszę o wskazówki co mogę dalej jeszcze zrobić takiej sytuacji
Dziękuję bardzo,Anna

Dzień dobry, na podstawie wycinków z regulaminu nie sposób Pani doradzić. Konieczne jest zapoznanie się z umową, którą Pani zawarła oraz z całym regulaminem. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 sierpnia 2017 10:36 Zmodyfikowano dnia: 23 sierpnia 2017 10:36 Obejrzało: 172 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.