Pytanie z dnia 20 grudnia 2017

Dzień dobry. Zamówiłem konsolę w sklepie internetowym. Na aukcji nie było żadnej wzmianki o tym, że jest to produkt używany, outletowy bądź powystawowy. Paczka przyszła w nieoryginalnym opakowaniu oczywiście używana i zepsuta co mogę zrobić w takiej sytuacji ? Aukcja jest już usunięta. Chciałbym domagać się zwrotu kosztów za konsolę niestety firma robi problemy i nie odpowiada na meile. Na stronie jest napisane, że oni sami wysyłają kuriera po towar. Czy mogę na własną rękę nadać do nich paczkę? i jakie dokumenty powinienem dołączyć?

Dzień dobry, w takiej sytuacji powinien Pan odstąpić od umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 grudnia 2017 17:28 Zmodyfikowano dnia: 22 grudnia 2017 17:28 Obejrzało: 217 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.