Pytanie z dnia 04 maja 2020

Dzień dobry. Zakupiłem w sklepie internetowym podgrzewacz wody. Po dostarczeniu przesyłki kurier wniósł sprzęt do garażu i odjechał. Niezwłocznie w obecności drugiej osoby otworzyłem przesyłkę, gdzie stwierdziłem wgniecenie. Niezwłocznie tj po ok 3 minutach zadzwoniłem po kuriera który przyjechał i spisał protokół stanu przesyłki. Po konsultacji telefonicznej ze sprzedawcą poinformowano mnie że emailem mam przesłać zdjęcia uszkodzeń oraz protokół sporządzony przez kuriera. W dniu dzisiejszym dostałem wiadomość meilową że reklamacja nie została uwzględniona twierdząc że to ja uszkodziłem podczas rozpakowywania sprzętu. Nadmieniam że sprzedawca sugeruje się odznaczeniem pola w Protokole że przesyłka została przyjęta bez zastrzeżeń pomimo że poniżej kurier opisał uszkodzenia uszkodzenia oraz kartonu.

Dzień dobry, a jakie Pan ma pytanie ? Jeśli sprzedawca nie uznaje roszczeń, pozostaje skierowanie sprawy na drogę sądową. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 maja 2020 22:08 Zmodyfikowano dnia: 4 maja 2020 22:08 Obejrzało: 350 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Można powołać się na rękojmie i odstąpić od umowy, ale raczej bez sądu sie nie obędzie.

Odpowiedź nr 2 z dnia 4 maja 2020 22:15 Zmodyfikowano dnia: 4 maja 2020 22:15

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.