Pytanie z dnia 23 marca 2017

Dzień dobry. Zakupiłem nowy towar przez allegro na kwotę 149 zł. Sprzedawca napisał do mnie że nie może zrealizować wysyłki tego towaru z przyczyn od niego niezależnych. Zaproponował zwrot pieniędzy lub wymianę towaru. Napisałem prośbę o zwrot pieniędzy. Nie mam żadnej odpowiedzi nie mogę się dodzwonić do sprzedawcy. Skontaktowałem się z innym oddziałem tej firmy. Czy mogę dochodzić roszczeń od tego oddziału z którym udało się skontaktować zwłaszcza że adresy sa te same ?

Proszę zapoznać się z Regulaminem Allegro, gdzie znajdzie Pan stosowne wskazówki.

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 marca 2017 14:10

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.