Pytanie z dnia 17 kwietnia 2018

Dzień dobry. Wysłałam umywalkę kurierem, odpowiednio zapakowaną, zabezpieczoną i oznakowaną taśmą ostrzegawczą. Ponadto na liście przewozowym było zaznaczone jaka jest zawartość paczki. Zaznaczę że przesyłka była ubezpieczona. Umywalka dotarła do odbiorcy uszkodzona. Po złożeniu reklamacji, firma kurierska odrzuciła reklamację z powodu nie uszkodzonego opakowania. Czy firma kurierska ma prawo tak postąpić z ubezpieczoną przesyłką?

Dzień dobry, proponuję odwołać się od decyzji odmownej. Przewoźnik odpowiada za stan przesyłki, ubezpieczenie służy właśnie zabezpieczeniu roszczeń z tytułu uszkodzenia przesyłek.

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 kwietnia 2018 13:08 Zmodyfikowano dnia: 18 kwietnia 2018 13:08

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.