Pytanie z dnia 22 maja 2018

Dzień dobry,

W związku z zakupem nieruchomości została podpisana umowa na kredyt hipoteczny oraz na kredyt na wykończenie. Kredyt na wykończenie został podzielony na dwie transze - druga transza kredytu miała zostać wypłacona po udokumentowaniu prac (zdjęcia). Dyspozycja przelewu została anulowana ze względu na niedoszacowanie na ponad 66 tysięcy. Bank jest zainteresowany jedynie zdjęciami na których prace trwają, a nie fakturami/umowami z wykonawcami.
Czy jest możliwość odwołania? A także zmiany harmonogramu, który był podpisany przy umowie? Harmonogram nie oddaje rzeczywistości (np. robocizny).
Będę wdzięczna za pomoc.

Pozdrawiam

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.