Pytanie z dnia 09 kwietnia 2020

Dzień dobry! W związku z koronawirusem skrócono nam /z mężem/ wczasy łącznie 8 dni. Czy zasadne jest składać reklamację do turoperatora? Ew. na jakie przepisy się powołać?
Z poważaniem Krystyna H.

Dzień dobry, tak, oczywiście, nie tylko można, ale i trzeba. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 kwietnia 2020 12:16 Zmodyfikowano dnia: 9 kwietnia 2020 12:16 Obejrzało: 229 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Oczywiście, warto taką reklamację złożyć i wezwać touroperatora do zwrotu pieniędzy. W razie dalszych pytań, zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, adw. Julia Szkudlarek, tel. 693 728 028 info@kancelariaszkudlarek.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 9 kwietnia 2020 21:01 Zmodyfikowano dnia: 9 kwietnia 2020 21:01

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.