Pytanie z dnia 16 lutego 2020

Dzień dobry,
w zeszłym roku zostałam oszukana przez mojego pracodawcę. Firma nie wypłaciła mi pensji za jeden miesiąc, dodatkowo na rzecz pracodawcy na moje konto bankowe została wpłacona kwota w wysokości około 18 000 zł. Wszystkie te pieniądze zostały przekazane pracodawcy. Po przekazaniu całej kwoty, pracodawca "rozmył się w powietrzu". Nadchodzi czas rozliczenia PIT i obawiam się, że Urząd Skarbowy może naliczyć mi karę za ten wpływ na moje konto. Proszę o informację, co należy zrobić, abym nie ponosiła opłat za tę kwotę? Oczywiście sprawa została zgłoszona na policję, ale została umorzona.
Pozdrawiam.

Dzień dobry w zakresie kwoty przekazanej do pracodawcy, w razie wątpliwości US, należy wyjaśnić sytuację i przekazać posiadane dokumenty. W razie dalszych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. Z poważaniem r.pr.A.Pietrzykowska

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 lutego 2020 09:31 Zmodyfikowano dnia: 18 lutego 2020 09:31

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.