Pytanie z dnia 03 czerwca 2020

Dzień dobry.
W marcu 2019r, podpisałem umowę na internet radiowy (cena abonamentu 36,90zł), z początku było ok ale po krótki czasie internet zaczął szwankować chodził coraz gorzej. W październiku 2019r, w rozmowie telefonicznej gdy żona po raz kolejny zgłaszała awarię właściciel zaproponował żeby zmienić na większy transfer co za tym idzie droższy abonament 49,20zł, na co żona się zgodziła, jednak internet wcale się nie poprawił. Od października otrzymujemy faktury na wyższy abonament, jednak umowy nowej ani aneksu do niej nie otrzymaliśmy. Dodam że ja nie wyrażałem zgody na zmianę abonamentu, nawet przy tej rozmowie nie byłem. Czy ten pan może nam wystawiać faktury na droższy abonament, czy nie ma takiego prawa i czy powinniśmy mimo wystawianych faktur na większą sumę płacić tylko tyle co jest na umowie.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.