Pytanie z dnia 05 maja 2020

Dzień dobry, w listopadzie zeszłego roku kupiłam nowy piec gazowy do ogrzewania domu. Od tego czasu piec psuje się po 2/3 razy w sezonie grzewczym. Zgłoszenie awarii zajmuje od 3 do 7 dni bo ciągle jest jakiś problem. Po każdym wyłączeniu i próbie ponownego włączenia coś nie działa i historia się powtarza. Codziennie kilkakrotnie muszę prosić na wszelkich możliwych infoliniach, aby ktoś zajął się awaria. Piec jest na gwarancji i po raz kolejny od 3 dni nie mogę bo uruchomić ani uzyskać pomocy z serwisu.

Dzień dobry, a jakie ma Pani pytanie ? Czy roszczeń dochodzi Pani z gwarancji, czy z rękojmi ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 maja 2020 21:17 Zmodyfikowano dnia: 5 maja 2020 21:17 Obejrzało: 138 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry można ubiegac się o wymiane na nowy lub zwrot pieniedzy W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 6 maja 2020 10:34 Zmodyfikowano dnia: 6 maja 2020 10:34 Obejrzało: 136 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.