Pytanie z dnia 05 maja 2020

Dzień dobry, w listopadzie zeszłego roku kupiłam nowy piec gazowy do ogrzewania domu. Od tego czasu piec psuje się po 2/3 razy w sezonie grzewczym. Zgłoszenie awarii zajmuje od 3 do 7 dni bo ciągle jest jakiś problem. Po każdym wyłączeniu i próbie ponownego włączenia coś nie działa i historia się powtarza. Codziennie kilkakrotnie muszę prosić na wszelkich możliwych infoliniach, aby ktoś zajął się awaria. Piec jest na gwarancji i po raz kolejny od 3 dni nie mogę bo uruchomić ani uzyskać pomocy z serwisu.

Dzień dobry, a jakie ma Pani pytanie ? Czy roszczeń dochodzi Pani z gwarancji, czy z rękojmi ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 maja 2020 21:17 Zmodyfikowano dnia: 5 maja 2020 21:17 Obejrzało: 228 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry można ubiegac się o wymiane na nowy lub zwrot pieniedzy W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 6 maja 2020 10:34 Zmodyfikowano dnia: 6 maja 2020 10:34

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.