Pytanie z dnia 02 marca 2018

Dzień dobry. Stosunek pracy z moim poprzednim pracodawcą ustał w 01.2017. Mimo upomnień do tej pory nie otrzymałam ekwiwalentu za niewykorzystany urlop (ponad 2 tys.zl). Wczoraj otrzymałam list z rozliczeniem PIT11, z którego wynika, że ekwiwalent został wypłacony. Kilka miesięcy wcześniej kontrola z inspekcji pracy wykazała, że ekwiwalentu nie wypłacono, a względem pracodawcy wystosowano odpowiednie środki określone w ustawie. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Zgłosić sprawę na policję? Do Urzędu Skarbowego? Do sądu pracy? Proszę o pomoc.
Łączę wyrazy szacunku, Małgorzata

Dzień dobry, powinna Pani jak najszybciej złożyć pozew o zapłatę. Jak rozumiem w świadectwie pracy zawarto błędną informację o wypłaceniu ekwiwalentu ? Czy wniosła Pani o sprostowanie świadectwa ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 marca 2018 12:51 Zmodyfikowano dnia: 2 marca 2018 12:51 Obejrzało: 318 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, w jaki sposób upominała Pani pracodawce o zaplate? Pisała Pani maile, pisma? Pozdrawiam, Julia Rybczyńska radca prawny

Odpowiedź nr 2 z dnia 4 marca 2018 21:47 Zmodyfikowano dnia: 4 marca 2018 21:47

Jeżeli wzywała Pani pisemnie pracodawcę do wypłaty to pozostaje skierować sprawę do Sądu.

Odpowiedź nr 3 z dnia 6 marca 2018 20:10 Zmodyfikowano dnia: 6 marca 2018 20:10

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.