Pytanie z dnia 16 listopada

Dzień dobry.
Rok temu zakupiłam bilety na koncert, który miał się odbyć w marcu 2022 roku. Koncert został przeniesiony na termin na ten moment nieznany. Dokonałam zwrotu biletów, załączając fakturę oraz bilety w formie pdf. oraz prosząc o zwrot wszystkich poniesionych przeze mnie kosztów. Otrzymałam informację, że zwrot trafił do realizacji, jednak zwrócona kwota zostanie pomniejszona o opłatę serwisową oraz koszt wysyłki. W regulaminie jest mowa o tym, że nie zwracają opłaty serwisowej oraz innych dodatkowych kosztów, jednak koncert nie odbędzie się w podanym terminie nie z mojej winy, dlatego chciałabym odstąpić od zawartej umowy kupna. Czy w takiej sytuacji mogę powołać się na Ustawę o prawach konsumenta, szczególnie na art. 32?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.