Pytanie z dnia 08 stycznia 2018
Dzień dobry, rezerwowalam w ostatnim czasie nocleg przez booking com.jednak musieliśmy przesunąć rezerwację.oplata za nocleg została zapłacona.po rozmowie z właścicielami udało nam się przesunąć nocleg i nie było żadnego problemu.Właściciel teraz oskarża nas że nie zapłaciliśmy za przesunięty nocleg( po wystawieniu negatywnej opini).w moim mniemaniu próbuje wyłudzić od nas pieniądze.jak mam się odnieść do tej sytuacji.mam potwierdzenie zapłaty oraz maila od niego że tak jak ustaliliśmy mamy odebrać klucze.
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Proszę odpisać opisując stan faktyczny. Dalszą korespondencje można śmiało zignorować, w przypadku jeżeli było by to irytujące lub uciążliwe to może Pan złożyć zawiadomienie o próbie wyłudzenia.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.