Pytanie z dnia 08 stycznia 2018

Dzień dobry, rezerwowalam w ostatnim czasie nocleg przez booking com.jednak musieliśmy przesunąć rezerwację.oplata za nocleg została zapłacona.po rozmowie z właścicielami udało nam się przesunąć nocleg i nie było żadnego problemu.Właściciel teraz oskarża nas że nie zapłaciliśmy za przesunięty nocleg( po wystawieniu negatywnej opini).w moim mniemaniu próbuje wyłudzić od nas pieniądze.jak mam się odnieść do tej sytuacji.mam potwierdzenie zapłaty oraz maila od niego że tak jak ustaliliśmy mamy odebrać klucze.

Proszę odpisać opisując stan faktyczny. Dalszą korespondencje można śmiało zignorować, w przypadku jeżeli było by to irytujące lub uciążliwe to może Pan złożyć zawiadomienie o próbie wyłudzenia.

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 stycznia 2018 14:56 Zmodyfikowano dnia: 20 stycznia 2018 14:56 Obejrzało: 183 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.