Pytanie z dnia 02 listopada 2017
Dzień dobry,
Przez ostatnie 11 miesięcy prowadziłam działalość gospoarczą która od 01.10.17 jest już zawieszona. W trakcie działalności podpisałam umowę z UPC na internet +telefon której teraz UPC ie chce rozwiazać. W prawdze chciałam po prostu przejść na umowę dla klientów indywidualnych z mniejszą kwotą bo nie jestem w stanie płacić obecnej faktury które dalej mi wystawiają. Czy są Państwo w jakiś sposób pomóc w tej sytuacji? UPC nie zamierza skorzystać tutaj z prawa do dobrej woli i przy zerwaniu umowy naliczają sobie karę powyżej 2 tys zł. W razie potrzeby mogę przesłać treść regulaminu tej promocji z której korzystałam i skan umowy.
Liczę na Państwa pomoc i czekam na kontakt.
Pozdrawiam Justyna Hrykiewicz
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.