Pytanie z dnia 02 listopada 2017

Dzień dobry,
Przez ostatnie 11 miesięcy prowadziłam działalość gospoarczą która od 01.10.17 jest już zawieszona. W trakcie działalności podpisałam umowę z UPC na internet +telefon której teraz UPC ie chce rozwiazać. W prawdze chciałam po prostu przejść na umowę dla klientów indywidualnych z mniejszą kwotą bo nie jestem w stanie płacić obecnej faktury które dalej mi wystawiają. Czy są Państwo w jakiś sposób pomóc w tej sytuacji? UPC nie zamierza skorzystać tutaj z prawa do dobrej woli i przy zerwaniu umowy naliczają sobie karę powyżej 2 tys zł. W razie potrzeby mogę przesłać treść regulaminu tej promocji z której korzystałam i skan umowy.

Liczę na Państwa pomoc i czekam na kontakt.
Pozdrawiam Justyna Hrykiewicz

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.