Pytanie z dnia 18 marca 2018

Dzień dobry. Prowadzę mały warsztat samochodowy. Proszę o poradę jak spowodować żeby klient odebrał swój naprawiony samochód i załacił za zleconą usługę. Mam podpisane przez klienta zlecenie na wykonanie usługi:weryfikację usterek i wycenę kosztów ich napraw, podane przez niego dane adresowe, telefon i adres imail. Od ostatniej rozmowy telefonicznej podczas której zgodził się na naprawy usterek i koszty ich usunięcia nie odbiera telefonu. Naprawy zostały wykonane o czym powiadomiłem go SMS -ami ale od ponad miesiąca nie odbiera samochodu. Tydzień temu poinformowałeo go SMS-em o rozpoczęciu naliczania opłaty parkingowej i w odpowiedzi odesłał mi że zgadza się i akceptuje. Z góry dziękuję za odpowiedź Robert

Dzień dobry, trzeba wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty i odbioru samochodu, a w razie dalszej zwłoki, wystąpić do sądu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 marca 2018 13:44 Zmodyfikowano dnia: 19 marca 2018 13:44 Obejrzało: 422 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Pisemne wezwanie do odbioru pojazdu, z wyznaczonym terminem odbioru i wezwanie do zapłaty, jeżeli pozostanie bez odpowiedzi pozostaje Panu droga sądowa,

Odpowiedź nr 2 z dnia 19 marca 2018 22:40 Zmodyfikowano dnia: 19 marca 2018 22:40

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.