Pytanie z dnia 15 listopada 2019

Dzień dobry,
Prowadzę działalność gospodarczą i pewnego dnia dostałem telefon z firmy, która oferowała darmowe przetestownie portalu ABC prawo. Zgodziałem się, mailem otrzymałem login i hasło do logowania (24.10.). Bezpłatny okres testowy miał trwać 14 dni, następnie należało go wypowiedzieć. Po kilku dniach od rejestracji, postanowiłem wypróbować portal, i okazało się że nie mogę się zalogować (błąd logowania) – pomyślałem, że jest jakiś błąd na stronie i spróbuje później. Kolejną próbę podjąłem ok 01.11. –znów ten sam błąd- więc zgłosiłem mailowo sprawę do BOK. 04.11 zadzwonili do mnie z BOK , że błędnie wprowadzili dane logowania do portalu – informatyk miał się tym zająć w dniu 04.11- i po naprawieniu błędu będę miał już dostęp do portalu. Logowanie powiodło się (pierwsze 04.11) ( będąc przekonany że mogę 14 dni testować od dnia poprawnej rejestracji w portalu ). Dnia 09.11 wypowiedziałem umowę – można to było zrobić tylko i wyłącznie poprzez portal ABC. Dnia 13.11. otrzymałem maila „W odpowiedzi na przesłane pismo rezygnacyjne informujemy, że w dniu dzisiejszym rezygnacja została wprowadzona.
Zgodnie z regulaminami dostępnymi na stronie https://abc.prawo.link/regulamin/ po rocznym abonamencie zostanie naliczony okres wypowiedzenia. Dziękujemy za korzystanie z naszych usług.” Został mi naliczony najwyższy roczny pakiet. W rozmowie telefonicznej nie uwzględnili reklamacji ponieważ "umowę zawarłem 24.10 i minął czas na odstąpienie od umowy”. W regulaminie jest zapis „Usługobiorca ma prawo do 14-dniowego okresu bezpłatnego korzystania z Usługi”. Nie z mojej winy (błędnie wprowadzone do systemu dane do logowania) zostałem tego prawa pozbawiony. Czuję się pokrzywdzony. Czy można coś w tej sprawie zdziałać?

Dzień dobry, dla oceny sytuacji, niezbędne jest zapoznanie się z treścią całej korespondencji mailowej oraz ustaleniem przebiegu rozmowy telefonicznej. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 listopada 2019 12:58 Zmodyfikowano dnia: 18 listopada 2019 12:58 Obejrzało: 232 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, proponowałbym spróbować polubownie rozwiązać sprawę z portalem.

Odpowiedź nr 2 z dnia 18 listopada 2019 13:17 Zmodyfikowano dnia: 18 listopada 2019 13:17

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.