Pytanie z dnia 19 kwietnia 2018

Dzień dobry.
Prowadzę biznes odzieżowy.
Wiem, ze na podstawie rękojmy, klient ma 2 lata na ewentualną reklamację towaru.
Problem polega na tym, że sprzedajemy min wełniane swetry.
Zdarzają się sytuacje, że klient po roku przynosi sweter który jest "zmechacony" i domaga się zwrotu gotówki za niego, jednak "zmechacenie się" zostało nabyte z czasem, nie było go w momencie kupowania produktu.
Jeżeli sweter jest z wełny, to na ile "mechacenie się" to wada produktu bedąca podstawą rekojmy?

Pozdrawiam
Joanna

Dzień dobry, moim zdaniem, taka "wada" towaru nie podlega reklamacji. Jest związana z charakterem produktu i powstaje w związku z użytkowaniem towaru.

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 kwietnia 2018 11:14 Zmodyfikowano dnia: 20 kwietnia 2018 11:14

absolutnie niech Pani nie oddaje, rękojmia dotyczy wad ukrytych a nie normalnego używania produktu

Odpowiedź nr 2 z dnia 20 kwietnia 2018 14:42 Zmodyfikowano dnia: 20 kwietnia 2018 14:42

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.