Pytanie z dnia 28 września 2023

Dzień dobry. Proszę o poradę?Zarezerwowałam pobyt w Zakopanem za pośrednictwem Bocingu .Tydzień przed wyjazdem pobrano mi z konta pieniądze na ten że pobyt. Niestety w drugiej dobie musieliśmy wrócić do domu z powodu problemów zdrowotnych i wizyty na szpitalnym soże. Umówiłam się z gospodarzem obiektu na zwrot pieniędzy na konto za nie wykozystane pięć dni po wczesniejszej rozmowie telefonicznej z Bocingiem .Na chwilę obecną właściciel nie chce zwrócić mi reszty pieniędzy za nie wykozystany pobyt. Czy da się coś z tym zrobić?Pozdrawiam.

Dzień dobry, to zależy od tego jakie były warunki umowy jaką Pani zawarła, czasem są oferty bezzwrotne i nie ma Pani możliwości, aby środki odzyskać (wyjątek był np. podczas covid, kiedy to hotele się zamknęły na skutek rozporządzeń rządowych i oddawały pieniądze). Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 września 2023 01:23 Zmodyfikowano dnia: 29 września 2023 01:23 Obejrzało: 63 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.