Pytanie z dnia 18 września

Dzień dobry, pracuję dla firmy x ( na stanowisku sprzedawca/kasjer) w ostatnim czasie moja kasa fiskalna była zepsuta i wyłączyła się w trakcie wykonywania pracy ( po tej sytuacji lider opowiadał wokół, że będę na minusie, bo ona była zepsuta i już wcześniej wykazywała błędy) przez co nie dowiedziałam się jak wypadło moje rozliczenie pod koniec pracy ( dostałam informacje cytuje ,, na tą chwile jesteś na minusie x tys ale jak uruchomimy ją ponownie to dostaniesz wszelkie informacje odnośnie zgodności) moje pytanie brzmi co jeżeli ten błąd wykazałby błędne informacje, a wszelkie ujemne koszty firma kazałby pokryć z własnej kieszeni?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.