Pytanie z dnia 23 października 2016
Dzień dobry posiadam pytanie- czy idzie jakoś przumusić właściciela salonu PLAY do przyspieszenia naprawy telefonu oraz rekompensaty długiej naprawy oraz straty wartości, w maju oddałem tel do naprawy na gwarancji, okazało się że jej nie ma, wrócił w gorszym stanie niż wysyłałem. i do tej pory go nie mam, właściciel od 2 miesiecy kręci że go naprawia itd.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, czy dysponuje Pan jakąś korespondencją w tej sprawie? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.