Pytanie z dnia 23 października 2016

Dzień dobry posiadam pytanie- czy idzie jakoś przumusić właściciela salonu PLAY do przyspieszenia naprawy telefonu oraz rekompensaty długiej naprawy oraz straty wartości, w maju oddałem tel do naprawy na gwarancji, okazało się że jej nie ma, wrócił w gorszym stanie niż wysyłałem. i do tej pory go nie mam, właściciel od 2 miesiecy kręci że go naprawia itd.

Dzień dobry, czy dysponuje Pan jakąś korespondencją w tej sprawie? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 października 2016 08:50 Obejrzało: 337 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.