Pytanie z dnia 10 czerwca 2022
Dzień dobry.
 Pod koniec 2012 r.zmieniono na budynkach mojego osiedla dach. Już latem 2013 r. po pierwszej, większej ulewie okazało się że jest źle położony.  W moim mieszkaniu powstały zaciski na 1/3 powierzchni sufitu w jednym pokoju.Zgłosiłam  sprawę do Zarządcy osiedla a następnie do wykonawcy. Usterka częściowo była usunięta , bo kolejne zalania były mniejsze ale zawsze  w tym samym miejscu. Prosiłam Zarządcę aby wykonał dokładną kontrolę dachu i kosztami obciążył wykonawcę. Nie zrobiono tego . Sytuacje powtarzały się prze kilka lat tj.do lipca 2020 r. Wysłałam do Zarządcy kilkadziesiąt  maili ze zdjęciami. Kontrolę przeprowadzili dopiero wówczas jak woda przebiła 40 cm ściankę nad oknem i zaczęła zalewać mieszkanie. Wezwany doradca budowlany  zdiagnozował , że zalania są spowodowane nie z powodu okna jak sugerowali a tylko i wyłącznie z powodu dachu. 
 Jestem osobą niepęłnosprawną ze względu na słuch, . Leczę nowotwór szpiku kostnego. Choroewałam na covid.  Zaplanowany remont w 2017 r do tej pory nie został przeprowadzony. 
 Moim zdaniem do takiej sytuacji  doprowadził Zarządca Nieruchomości przez  odebranie źle wykonanego dachu oraz braku kontroli napraw. 
Zapłaciłam za źle wykonany dach.
Proszę mi napisać w oparciu o jakie przepisy mogę oskarżyć Zarządcę za wieloletnie  lekceważenie moich próśb?
Dziękuję.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
                
            
                                


