Pytanie z dnia 07 lutego 2020

Dzień dobry. Nazywam się Roman. Proszę Państwo doradzić: Na początku stycznia zadzwonili pod mój numer od operatora Play i zasugerowali przeniesienie mojego obecnego numeru do nich w sieci. Numer, którego używam, zarejestrowany na prywatną osobę, taryfę „Na karcie”. Poinformowałem o tym operatora. Zaproponowano mi przeniesienie numeru do sieci Play jako numeru dla firmy i odpisanie wszystkich kosztów komunikacji do firmy. Zgodziłem się, a później sporządziłem umowę. Po pewnym czasie Play ogłosił, że nie może przenieść numeru z osoby prywatnej do firmy, i powiedzieli mi, że będą nadal świadczyć usługi zgodnie z podpisaną umową. Poinformowałem, że wycofuję wniosek o przeniesienie numeru i odmawiam korzystania usług Play. Zostałem poinformowany, że w tym przypadku zostanie naliczona specjalna płatność, którą będę musiał zapłacić, jeśli zerwę umowę. Proszę dorad jak prawidłowo wyjść z tej sytuacji

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.